Wednesday, August 25, 2010

8月- 畢業的季節


之前,工作很忙,都沒什麼時間準備畢業的東西。直到拿了畢業袍的時候,才發現過多幾天就是畢業典禮了。不知不覺,3年就這麼過去了。還記得當第一天踏入大學門檻時,那忐忑不安的心情。過後一直很忙碌的生活,趕功課的日子與戰友,我都還記得。現在,我穿着畢業袍,戴着四方帽,不能不感慨時間過得這麼快。

那天,可以感覺到爸媽那安慰與引以為傲的心情。我也要謝謝自己這麼堅持,當洩氣的時候,還會告訴自己一定要穿上這畢業袍。

那天,要謝謝的人很多,謝謝家人的陪伴,謝謝他的陪伴,謝謝所有給我祝福的朋友!謝謝你們!

4 comments:

Unknown said...

跟妳一樣的感覺,直到畢業的當天,看著穿著學士服的自己,原來,我已經畢業了。

踏入社會工作,真的會有種捨不得過去的想法,心裡有點感傷...

axiaop said...

i still remember the day we discuss about our future during F6. now ady enter to the industry... so fast!!

divinity said...
This comment has been removed by the author.
divinity said...

hehe...in last few sentences are like after receiving awards in HK. Time flies when u look back. it seems to be fast but everytime i look back, i reminisce all sorts of things and feelings tht we all had together, happy nor sad. Glad to meet u and we become fren, among all the ppl passing right in front of me and i dun even know who they are~